איזה יין מתאים לארוחה חלבית

איזה יין מתאים לארוחה חלבית

איזה יין מתאים לארוחה חלבית?

אירוח יכול להיות דבר מהנה מאוד, אבל לא תמיד קל להתאים בין האלמנטים השונים. צריך לבחור מנות ראשונות שמתאימות למנות העיקריות, ואז צריך לחשוב על קינוח שיישב טוב בבטן עם הארוחה שנאכלה. ולא רק זה- צריך גם להתאים את היין לארוחה, כי כידוע לא כל יין יכול להתאים לסוגי המאכלים השונים. אז אל דאגה, אנחנו פה בשביל לעזור ולהרגיע אתכם. במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא איזה יין מתאים לארוחה חלבית ולגלות גם היכן ניתן לרכוש יינות אלה!

מדוע צריך להתאים בין היין לארוחה?

אומנם בשנים האחרונות יש המון שילובי טעמים חדשים ומעניינים שנהפכו לפופולריים (כגון מתוק ומלוח), אבל עדיין ישנם טעמים שלא משתלבים טוב אחד עם השני. אתם לא תגישו הרי מלפפון חמוץ עם סירופ שוקולד...לכן כדאי לבחור יין שהטעם שלו משתלב עם הארוחה שאתם מגישים וליצור את החיבורים הנכונים.

בנוסף, יש יינות שלא רק משתלבים נכון עם הארוחה אלא גם מחמיאים לאוכל ומוסיפים עוד שכבה של טעם לארוחה שלכם. דבר זה יכול ליצור ארוחה חווייתית ומהנה במיוחד, ויהפוך אתכם למארחים מוצלחים וזכירים. ומי לא רוצה להיות כזה...

סוגיי יינות שמתאימים לארוחות חלביות

אז איזה יין שותים עם גבינות ומאכלים חלביים אחרים? בעוד יין אדום מתאים מאוד לארוחות בשריות, לארוחות חלביות הכי טוב להתאים יין לבן על סוגיו. יין לבן מוגש קר והוא הרבה יותר קליל בטעם שלו לעומת יינות אחרים. 

ההמלצה היא ללכת על יינות לבנים יבשים או חצי יבשים מאחר וליינות הלבנים המתוקים יש טעם חזק מדי שעלול להפריע לטעמי הארוחה. בתוך יינות אלה נכללים יינות גוורצטרמינר להם יש טעם עדין, יינות ריזלינג שהטעם שלהם יכול להתאים לסוגים רבים של אוכל, יינות שרדונה שלהם טעם פירותי במיוחד ושבלי שנחשב ליין משובח ביותר. אך כל סוג של יין לבן יכול להתאים לארוחה החלבית שלכם, צריך פשוט לטעום ולבדוק.

אנו ממליצים להביא כמה סוגים שונים של יין לבן לארוחה, כך שתוכלו לגוון ולהחליף ביניהם במהלך המעבר בין המנות הראשונות, לעיקריות ולקינוח. 

לבחור יין ב-Wineli

מחפשים לקנות בקבוק יין לארוחה החלבית הקרובה שלכם? לא צריך לחפש רחוק מדי. אצלנו ב-Wineli אנו מתמחים ביינות ישראליים ויינות בוטיק מכל רחבי הארץ. אנו אוהבים יין ומשתדלים לתת היצע רחב ככל הניתן כך שכל אחד יוכל למצוא יין מעניין, טעים וייחודי. 

כדי להתאים את היין לטעמכם האישי פיתחנו שאלון שיעזור לצמצם לכם את הבחירות, כך שלא תלכו לאיבוד בין המגוון העשיר שיש לנו. מוזמנים להיכנס לשאלון, לענות על השאלות ולבחור יין!

בנוסף, מוזמנים ליצור איתנו קשר בנוגע לכל שאלה ובקשה שיש לכם, ואנו נשתדל לענות לכם בהקדם האפשרי. שיהיה לרוויה ובתאבון!